הגדרת תהליך מכירה נכון – כחלק מפתרון ניהול תהליכים

כחלק מהעבודה שלנו בתוך ארגונים אנו מבצעים מיפוי ואפיון תהליכים רוחבי בארגון.

מיפוי תהליכים הוא תהליך חיוני המאפשר לארגונים לנתח, להבין ולשפר את אופן פעולתם.

באמצעות תיעוד כל שלב ושלב בתהליך, ניתן לזהות צווארי בקבוק, חוסר יעילות ומוקדי בזבוז זמן ומשאבים.

זהו תהליך רב עוצמה שיכול לסייע לארגונים מכל הגדלים והתחומים לשפר את ביצועיהם ולהשיג את מטרותיהם.

בתהליך מרתק ופרודוקטיבי בארגון שאנו מלווים אותו, יצרנו הגדרות לתהליך המכירה שעומד בבסיס העבודה שלנו ומשפיע

באופן מיידי על ההכנסות והרווחים של החברה.

התחלנו לכתוב תהליך יעיל ותפור לפי מידה, תוך שימת דגש על אפיון מערכת CRM שתתמוך בתהליך בצורה מושלמת.

במהלך התהליך:

  • פרטנו את קהל היעד של החברה, צרכיו ודפוסי הרכישה שלו.
  • זיהינו את נקודות החוזק והחולשה של התהליך, תוך איתור תחומים לשיפור.
  • הגדרנו יעדים מדידים עבור תהליך המכירה העתידי.
  • ערכנו סיעור מוחות משותף לפיתוח תסריטי מכירה אפקטיביים.
  • ניתחנו לעומק את סוגי המוצרים הקיימים
  • מיפינו את כל שלבי תהליך המכירה הנוכחי, מהפניה ראשונית ועד סגירת עסקה.
  • אפיינו מערכת CRM שתתמוך בכל שלבי התהליך ותסייע לצוות המכירות לעבוד בצורה יעילה וממוקדת.

התוצאה:

תהליך מכירה מוגדר, ממוקד ומותאם אישית לצרכים הייחודיים של החברה.

תהליך שיסייע לצוות המכירות להוביל את הלקוחות בצורה חלקה ויעילה יותר אל עבר סגירת עסקאות מוצלחות.

זוהי רק דוגמא לסוג אחד של מיפוי תהליכים וההשפעה שלו על הארגון והעסק היא מיידית.

ככל שנמפה יותר תהליכים, נזהה צווארי בקבוק וחוסר יעילות ונתקן אותם כך נחסוך זמן, משאבים ונייעל את העבודה.

צריכים עזרה במיפוי תהליכים?

צרו אתנו קשר

דברו איתנו
רוצים לדבר? יש לכם שאלה? אנחנו פה בשבילכם. השאירו פרטים ונשוב בהקדם
מאמרים נוספים בנושא

תוכניות הדגל

תכנית הדגל לפיתוח
מנהלים.ות בעסקים שגדלים

*מגוון תוכניות המשלבות צמיחה מנטלית
וכלים פרקטיים, להובלה ולהצלחה

קורס מקיף למנהלים.ות
חדשים וותיקים

*הכשרה מקיפה בניהול
קורס
שהוא MUST לכל מנהל

קורס למנהלים.ות
בעולמות ה- RETAIL

*הכשרה מקיפה
בניהול רצפת המכירה

הפתרונות שלנו

אימון אישי ממוקד תוצאות – הדרך להצלחה אישית ועסקית

ניהול זמן ואנרגיה: מעבר לפרודוקטיביות

התמחות בקמעונאות

הגדלת הראיה העסקית
והניהולית בתחום הריטייל

מגדילים את החיבור

לומדים לזהות סגנונות התקשורת
ומייצרים תקשורת טובה בארגון.

מגדילים את ההספק האישי והמקצועי

לומדים לנהל את הזמן
בצורה אפקטיבית.

מגדילים את הביצועים

לומדים שיטות עבודה אפקטיביות
ומייצרים מתודה נכונה לניהול

מגדילים את שיתוף הפעולה

לומדים לבנות צוותים מנצחים,
לעבוד נכון בצוות
ומייצרים גאוות יחידה.

מגדילים את המיקוד העסקי

כותבים חזון מעורר השראה,
מאחדים את חברי הצוות
סביב מטרה משותפת.

צמיחה מנטלית

לומדים לזהות ולהעצים
את הדמות הניהולית –
דרך מסע צמיחה ניהולי ומקצועי.

לא מצאתם את מה שחיפשתם?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!