תוכנית דגל - מנהלי חנויות מובילים:

בונים את הדור הבא של מנהלים ברשת

קורס למנהלי חנויות ברשתות קמעונאיות (Non Food).

מנכ"לים / מנהלי רשתות קימעונאית

האם עמדתם ביעדי המכירות של החנויות שלכם ברבעון האחרון? ומה עם השנה האחרונה?
האם אתם מרגישים שמנהלי החנויות שלכם יודעים איך לרתום את העובדים שלהם להישגים ולהצלחות?
האם מנהלי החנויות שלכם נאמנים או שאתם עסוקים בתחלופת מנהלים?

אם עניתם לא על לפחות אחת מהשאלות אז אתם לא מממשים את הפוטנציאל העסקי של הרשת
ועם זה יש מה לעשות ביחד.

ההצלחה של רשת נשענת על מנהלי החנויות.

הם האחראים בפועל על הצלחת החברה, על המכירות, על שירות הלקוחות, הם הקשר הישיר ללקוח. מי שיקבע אם הרשת ותעמוד ביעדים שלהם אלו הם מנהלים החנויות.

ניהול זה לא תפקיד שבו מקבלים טייטל ומתחילים לרוץ…
זה תפקיד שחייבים ללמוד,
ולעבור הכשרה מסודרת ולא "להתגלגל" לתוכו.
בשטח מה שקורה שיש כל כך הרבה מנהלי חנויות שהופכים להיות מנהלים, כי אולי הם היו סגנים, כי אולי הם היו מוכרנים טובים, או שלא היה מי שייקח את המושכות ולמעשה מעולם לא הוכשרו לכך.

הגיע הזמן לעשות את זה נכון!

התוכנית: מנהלי חנויות מובילים

בונים את הדור הבא של מנהלים ברשת

מתוך היכרות רבת שנים עם עולם הריטייל ועם ניסיון מעשי בשטח נולדה התוכנית. 
והיא מספקת פתרון מקיף ושלם לצורך הייחודי של ניהול חנויות ברשת קמעונאית.

התוכנית היחידה בארץ שמתחייבת להפוך את המנהלים שלך למצוינים. התוכנית רואה גם את המנהל וגם את הכלים.

בשיטת THINK BIG – 
אנו מקנים למנהלים דרך חשיבה וכלים להתנהלות מותאמת גדילה.

הקורס מנהלי חנויות שלנו יעניק לכם את כל הכלים הדרושים להצלחה!

כן, אני מעונין עכשיו לבנות את הדור הבא של המנהלים ברשת

ממלאים פרטים ואנחנו חוזרים

התוכנית כוללת:

פיתוח מנהיגות והעצמה אישית

לפני שנצא לדרך נצטרך להבין מה זה באמת להיות מנהל.ת, מה כוללת הדמות הניהולית.
מהי הגדרת התפקיד של מנהל.ת חנות. נסקור את האתגרים היומיומיים נבחן שרירים ניהוליים כיצד נפעל מתוך מעורבות, מחוברות ומסוגלות. נפתח את העצמה האישית.

נלמד לתקשר נכון

מיומנויות תקשורת כבסיס להתנהלות נכונה, לרתימת הצוות. נלמד את סודות התקשורת האפקטיבית.

נלמד על סגנונות תקשורת וכיצד מייצרים מוטיבציה ורותמים עובדים

ניהול כפיפים

5 החוקים לניהול עובדים,
האצלת סמכויות.

מוטיבציה ורתימת עובדים.

סגנונות למידה.

יצירת צוותים מנצחים.

ובעיות ביצועים ושיחות קשות.

ניהול זמן יעיל

ניהול הביצועים והזמן

שגרות ניהול, גזלני זמן,

אסטרטגיות לתעדוף משימות,

פרקטיקות בניהול זמן, איזון וגבולות

ניהול רצפת מכירה

עבודה עם  ממדי ביצוע ויעדים,
חווית לקוח ושירות לקוחות,
סדרי עדיפויות ברצפת מכירה,
אנרגיה

כל מה שנדרש כדי לדעת לנהל נכון ואפקטיבי על רצפת המכירה.

השקעה בהכשרת מנהלי החנויות היא השקעה בעתיד החברה

השקיעו בעתיד העסק שלכם – השקיעו במנהלים שלכם!

משאירים פרטים ואנו חוזרים

אז עם מה תצאו מהקורס:

הקורס פותח במיוחד עבור:

למה עכשיו?

מניסיוננו הרב כדי לשמור על שדרת ניהול אפקטיבית, יש להקפיד כל שנה לעשות ריענון למידה ואם לא עשיתם בשנה האחרונה – זה הזמן לפנות אלינו לבחון הכשרה מקיפה למנהלים.

מספרים עלינו

הצצה מהשטח

הצצה מהשטח

בואו לייצר השקעה משתלמת גם עבור המנהלים וגם עבור החברה כולה

משאירים פרטים ואנחנו חוזרים

מי ילווה אותך?

אפרת גדור – כיהנה כמנהלת רשת MAC COSMETICS, מנהלת בית ספר לקוסמטיקה.

לילך צ'רנוביץ – כיהנה כמנהלת הדיגיטל במכבי שירותי בריאות, ידיעות טכנולוגיות והאוניברסיטה הפתוחה. 

ומה העסק שלך ירוויח:

לא מצאתם את מה שחיפשתם?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!