טיפים לכניסה לתפקיד ניהולי

כניסה לתפקיד חדש בייחוד תפקיד ניהולי היא תמיד מאתגרת.

בתקופה הזאת המנהל פועל לפי הרגלים ישנים, שיטות קודמות שלמד ולא תמיד בהתאם לתרבות הארגונית או לשיטות העבודה הנהוגות בארגון.

בתקופה הזאת למעשה המנהל בונה את הדמות הניהולית. את כישורי ההנהגה שלו.

כולם בוחנים אותו בעין סופר ביקורתית ושיפוטית ואוטומטית מודבקת לו תווית של:

"המנהל הקשוח" המעגל פינות" "זה שנתפס לפרטים מיותרים " ועוד דימויים לא נעימים.

יש מנהלים שחושבים שהתקופה הזאת היא תקופה שצריך לעבור והיא לא ממש חשובה כי אני "בשלב הלמידה".

זאת טעות!

זה שלב מאוד חשוב לעיצוב התדמית הניהולית שלך בחברה ולכן חשוב שהכניסה תעשה בצורה הכי מקצועית שיש.

מה צריך לדעת או לעשות לפניי שאני נכנס לתפקיד ניהולי?

  1. הבנה של דרישות והגדרת התפקיד

  2. הכרות של התרבות הארגונית, מה ערכי הארגון והאם אתה עובד לפיהם? לדוגמה אני נכנס לארגון ששירות ללקוח הוא ערך עליון, אז אין מצב כמנהל שאעביר לעובדים שלי מסר של "אם יש ללקוחה הזאת בעיה עם השירות שלנו, שתעבור לחברה אחרת"

  3. הכרות עמוקה עם הצוות שלך ברמה האישית והמקצועית

  4. הבנה של כלל האתגרים והבעיות שיש בתפקיד, לדוגמא יש בעיית תקשורת בצוות, אין שיתוף פעולה ביניהם.

  5. פוליטיקה ארגונית- בדוק מי בעדך ואיך אפשר לגייס ולרתום אלייך עוד אנשים

  6. מי הם בעלי הסמכות וההשפעה בארגון?

  7. מה סדרי העדיפויות בארגון? על מה חשוב שתשים דגש

  8. הכרת החוזקות שבי ולדעת להשתמש בהן

  9. הבנה של מה אני מביא איתי – אג'נדה

  10. הבנה של מה הערך המוסף שלי (סגנון ניהולי/ניסיון/ אתגרים /לקוחות)

נכנסים לתפקיד חדש וצריכים את עזרתנו כדיי שזה יהיה הכי מוצלח שיש?
אנחנו נתן לכם את הכלים הנכונים לכך.
דברו איתנו
דברו איתנו
רוצים לדבר? יש לכם שאלה? אנחנו פה בשבילכם. השאירו פרטים ונשוב בהקדם
מאמרים נוספים בנושא

תוכניות הדגל

תכנית הדגל לפיתוח
מנהלים.ות בעסקים שגדלים

*מגוון תוכניות המשלבות צמיחה מנטלית
וכלים פרקטיים, להובלה ולהצלחה

קורס מקיף למנהלים.ות
חדשים וותיקים

*הכשרה מקיפה בניהול
קורס
שהוא MUST לכל מנהל

קורס למנהלים.ות
בעולמות ה- RETAIL

*הכשרה מקיפה
בניהול רצפת המכירה

הפתרונות שלנו

אימון אישי ממוקד תוצאות – הדרך להצלחה אישית ועסקית

ניהול זמן ואנרגיה: מעבר לפרודוקטיביות

התמחות בקמעונאות

הגדלת הראיה העסקית
והניהולית בתחום הריטייל

מגדילים את החיבור

לומדים לזהות סגנונות התקשורת
ומייצרים תקשורת טובה בארגון.

מגדילים את ההספק האישי והמקצועי

לומדים לנהל את הזמן
בצורה אפקטיבית.

מגדילים את הביצועים

לומדים שיטות עבודה אפקטיביות
ומייצרים מתודה נכונה לניהול

מגדילים את שיתוף הפעולה

לומדים לבנות צוותים מנצחים,
לעבוד נכון בצוות
ומייצרים גאוות יחידה.

מגדילים את המיקוד העסקי

כותבים חזון מעורר השראה,
מאחדים את חברי הצוות
סביב מטרה משותפת.

צמיחה מנטלית

לומדים לזהות ולהעצים
את הדמות הניהולית –
דרך מסע צמיחה ניהולי ומקצועי.

לא מצאתם את מה שחיפשתם?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!